Sunday 3 February 2013

6FebRuari iN meMory


Oittttt .. hahaa. . .
Pandai ek skodeng beLog kiTer.
Alaa..  bukan ade mnde2 pon! Kih3.. 
hm...
Skrg 12.06 a.M.. 4.2.2013.. seLasa  5.2.2013 ..
raBu 6.2.2013 ..  6FebruaRi ?? teringatttttt !! RiNduu kt Kau Laa bOngokkk . . .
mCm ner nak LupeKan kAu boNgokk ??
aDuiii.. seraButttt . . .
Aku RinDu.. RinDu .. RinDu .. RinDu .. RinDu .. RinDu deKat haK miLik org ..
oKeyh Dah.. cUkop Nur asuha .. dia bukan milik kau lagi , kau kena and waJib cari yang Lain .. keyh? 
InsyaALLAH .. aKu takan cari , tapi aku akan tuggu jer , aku hanya nak study and berjaya , insyaALLAH aku akan jadi peguam syarie yang berjaya , berjaya dari segi berjaya menjadi anak yang solehah , berjaya menjadi isteri yang solehah (kalo da kawen Laa..HiHii..) and paling penting berjaya menjadi seorang muslimah yang dipandang oleh Yang Maha Pencipta ..ALLAH SWt ...
okey Laa.. nok bergayutiing lakk.. taTaaa.. mmuahh


No comments:

Post a Comment